Napęd AWD ma fundamentalne znaczenie w działaniach Subaru mających na celu uczynienie jazdy samochodem maksymalnie bezpieczną. Dwa silniki eAxle, napędzające niezależnie przednie i tylne koła modelu SOLTERRA, zapewniają precyzyjną kontrolę momentu obrotowego, która przenosi napęd AWD Subaru na jeszcze wyższy poziom. Ponadto tryby X-MODE i nowy Grip Control zapewniają na bezdrożach możliwości jazdy dalece wykraczające poza oczekiwania, jakie zwykle wiążemy z elektrycznymi autami.
Wieloletnie doświadczenia Subaru w opracowywaniu i wdrażaniu technologii AWD zostały teraz wykorzystane w samochodzie elektrycznym. Dzięki funkcjom silników eAxle z przodu oraz z tyłu dystrybucja mocy i wektorowanie hamowania są kontrolowane w sposób ciągły i precyzyjny, aby utrzymać przyczepność każdego koła. Przyczepność zoptymalizowana do bieżących warunków drogowych zapewnia stabilny napęd na mokrych lub śliskich nawierzchniach.
X-MODE z trybem Grip Control
X-MODE umożliwia modelowi SOLTERRA jazdę w najtrudniejszych warunkach, w tym w głębokim śniegu lub błocie, zapewniając wyjątkowe osiągi na bezdrożach. Nowa funkcja Grip Control utrzymuje stałą prędkość pod górę i na nierównym terenie, dzięki czemu kierowca może skoncentrować się wyłącznie na prowadzeniu auta.
Prześwit
SOLTERRA to prawdziwy SUV z prześwitem niezbędnym do jazdy po bezdrożach. Ponadto kąty natarcia, zejścia i rampowy zaprojektowano tak, by chronić karoserię oraz baterie.