SUBARU e-BOXER

ZAAWANSOWANY ZESPÓŁ
NAPĘDOWY SUBARU

SUBARU e-BOXER łączy 2,0-litrowy silnik SUBARU BOXER z bezpośrednim wtryskiem paliwa z silnikiem elektrycznym, dostosowując współczynnik podziału mocy w zależności od warunków na drodze i zapewniając tym samym cichą, płynną, wydajną i energiczną jazdę. Co więcej, symetryczny układ napędowy wzdłuż osi pojazdu wraz z nisko umieszczonym środkiem ciężkości silnika i napęd na wszystkie koła zapewniają lepszy rozkład masy pojazdu z przodu i z tyłu oraz większą stabilność jazdy.

 


Silnik spalinowy SUBARU BOXER
  • Moc maksymalna:110 kW (150 KM) / 5600–6000 obr./min.
  • Maksymalny moment obrotowy: 194 Nm / 4000 obr./min

Silnik elektryczny
  • Moc maksymalna: 12,3 kW (16,7 KM)
  • Maksymalny moment obrotowy:66 Nm

Ruszanie, małe obciążenie: silnik elektryczny

Średnie obciążenie: wspomaganie silnikiem elektrycznym

Duże obciążenie: silnik spalinowy

Zwalnianie: regeneracja baterii